تعطیل

نوشتن این وبلاگ کار بیهوده ای بوده و جز اتلاف وقت نتیجه دیگری نداشته است. نشستن در خارج از کشور و در مورد ایران نوشتن کاری عبث است چرا که کسی که در ایران حضور فیزیکی ندارد آگاهی از واقعیات آ‌ن جامعه ندارد.

پانوشت: با تشکر ازدوستانی که از طریق ایمیل اظهار لطف فرموده اند. چند روزی است برای سفر کوتاهی بعد از سالها به ایران آمده ام. با مشاهدات چند روز اخیر حال و حوصله نوشتن ندارم و همانطور که اشاره کردم نوشتن این وبلاگ که هدفش توضیح ساده مسایل اقتصادی بود را کم اثر و کم فایده میدونم. شاید بهتر باشه بیشتر به فکر زندگی شخصی باشم. علیرغم این اوصاف هنوز اعتقاد دارم که راه بالا رفتن سطح معیشتی مردم و توسعه اقتصادی در جا افتادن مفاهیم علم اقتصاد برای عموم است.

6 پاسخ to “تعطیل”

  1. داودي Says:

    متاسفانه خيلي وقت بود به وبلاگتون سر نزده بودم ولي وقتي اين پستو ديدم شوكه شدم .
    مگه كسايي كه در ايران هستند چي از اوضاع مي دونن؟ ولي به هر حال دونستن نظريات و عقايد كسايي كه دارن در جاهاي مختلف در رشته اقتصاد در مي خونن مي تونه براي خيلي ها جالب باشه و مطمئن باشيد كارتون عبث نبوده و خود من شخصا از بعضي از تحليل ها لذت بردم. چرا همه يك دفعه جا زدن اون از وبلاگ روزبه حسيني كه تعطيل شده اون هم از حامد قدوسي و اين هم از شما ؟
    اين رو مطمئن باشيد اگر اقتصاد ايران بخواد درست بشه با همين علوم و اصول متعارف اقتصاده و اقتصاد ما تافته جدا بافته كه نيست .

    موفق باشيد .

  2. دوستدار سقراط Says:

    پويان سلام بعيد بود كه اهل انقلابي بازي باشي. وبلاگ بي تاثير نيست اما نبايد انتظار زيادي هم داشت وقت زيادي هم كه نمي گيرد. حداقل اين است كه آدمي حرفهايش را كه مي خواهد به ديگران بزند و در ذهنش نپوكد مي زند. با همين روال 7يا 8 روز يك بار يك مطلب ادامه بده. قرار نيست معجزه اي رخ دهد و در اينجا نيز اتفاق خاصي نيافتاده كه تو از آن اطلاع نداشته باشي. زندگي شخصي را هم حتما پيگيري كن ربطي به هم ندارند

  3. Mohammad Jahan-Parvar Says:

    Dear Pouyan. Thanks for your phone call. I am sorry that I could not return your phone call. I was not in my office and you did not leave me a telephone number or e-mail address. If possible, please send me an e-mail.

    Regards,
    Mohammad Reza

  4. Morteza Says:

    ای بابا داشتیم خواننده وبلاگت می‌شدیم …
    موفق باشی

  5. میثم Says:

    اتفاقا تا ایران هستی بنویس تو بهترین کسی هستی که میتونه بگه ذهن ما در چه جهتی بایاس پیدا کرده

  6. حسین Says:

    سلام

    من کسی هستم که با ذهنیت موندن تو ایران و تلاش کردن مسیر زندگیمو انتخاب کردم ولی الان بعد از این سالها و تلاش هائی مثل تاسیس مشاور مدیریت و کار کردن توی ضمینه هائی سیستم های اقتصادی و اجتماعی ، میبینم که محتاج تحلیل های آکادمیک برای جهت گیری های درست هستم . نوشتن وبلاگ هائی مثل وبلاگ شما میتونه ما رو تو تبادل نظر کمک کنه به عنوان کسی مثل من که تو ایرانه و به ساپورت علمی نیاز داره و کسی که مثل شما اونجاست و دغدغه اطلاع صحیح از اوضاع رو داره . این ارتباط ها شاید بتونه دو طرف رو توی حرکت تو مسیر صحیح کمک کنه . لااقل من که بهش احتیاج دارم.

پاسخی بگذارید

